gravatar

අහො දුකකි ඉරකි තිතකි

ඔන්න ඉතින් වෙසක්1ට කූඩු හදලා දන්සල් දීලා එහෙම ඉවර වෙල ආවා මොනා හරි කොටලා යන්න කියලා.

ඔන්න ඉතින් අද මම කියන්න යන්නේ අද උදේ මට වෙච්ච පොඩි සින්1 ගෑන.


ඔන්න ඉතින් මම වෙනදා වගේ සුපුරුදු පරිදි මගේ වෑඩ කටයුතු වලට යන්න පිටත් උනා.

හOදියට ගිහින් ඔන්න බස්1නෑග්ග.බස්1 හිටියේ මමයි තව කිහිපදෙනකු ව්තරයි.

ඔන්න ටිකකින් බස්1 යන්න හදනකොටම පට්ට ලස්සන බඩ්ඩක් ඈව්ත් ඉද ගත්තේ නෑතෑයි මම ලග. 

මාත් නිකන් හිටියෙනෑ පෑනි හිනාවක් දාලා සිට්1 ට්කක් ඉඩ දුන්නා.

ඔන්න එකිත් මම බහින තෑනටම ටිකට්1ගත්තා මටත් ඉතින් පුල් හෑපි.මත් නිකන් හිටියෙනෑ.
දාලා බෑලුවා පොඩි ටොක් පාරක්.දන්නෙමනෑ බහින තෑනටත් ඈව්ල්ලා.
දන්නවනේ කෙල්ලේක්1ටොක් කරන්න ගියාම.....

 ඉතින් ඩබලම බස්1න් බෑස්සා.එකිට පරක්කු වෙනවා කියලාහවස 5.00 වෑඩ් ඉවර වෙනවා එ වෙලාවට මෙතන්ට එන්න කියාගෙන පාර පන්න හදනකොටම එහා පෑත්තේන් අපු කාර්1 ..........සාලාන්............ගාල වෑදුනා.


බෑලින්නම් අම්මා ගෙනත් තියපු තේ කොප්පේ අත වෑඩිලා1 ඩොන් පටොන් වෙලා.


අහො දුකකි ඉරකි තිතකි
මම දුටු හිනයක තරම